Nagyutazás

 2011.01.31. 22:23

  Első nap , első blogbejegyzés ....

 

Az elbúcsúzás ,olyan volt amilyenre számítottam vagy talán kicsit könnyebb is . Megkönnyezve ugyan de törve nem vágtam neki a hosszú útnak . Hiszen nagyon sőt annál is többet jelentenek nekem szüleim , testvérem Márk és a barátnőim . Szerencsére nem egyedül vágtam neki a nagy útnak hanem Javival , talán az egyik legjobb ember az akit a Sors mellém írányithatott . Mert bizony ez a sorsszerűség, pont ugyanazon a nyelven beszélünk de mégis 2   különböző helyről származunk , nagyon mások és mégis hasonlóak vagyunk. Visszatérve blogom témájához, az utazásomhoz , még most is nehezen hiszem el pedig már elindultam .2919 kilométer közel 5 hónap még számokban is soknak tűnnik  nem , hogy igazán fel is tudjam fogni . Szeretek utazni , de ez nemcsak egy  egyszerű utazás lesz hanem egy rövidke fejezet az életemből.

Ennek a fejezetnek első állomása Passau . Pont olyan amilyenek egy dél-német bajor városkát elképzelek .Tiszta ,rendes hely ahol a történelem együtt él a modernvilággal.       Szerintem erre élő példa az amikor a több százéves épületeket még ma is lakják vagy az ódon kapualjakban a legújabb luxuskocsik sorakoznak fel.Hogy az ottlakókról is említsek valamit külsőleg nekem nagyon hasonlítanak hozzák magyarokhoz , nem találkoztam azzal a sztereotípiával itt , hogy a németek nagydarabok , szőkék és kék szeműek . De ami elsőre is látszik azaz , hogy jól élnek . A nyugdíjas nénik és bácsik betudnak ülni vacsorázni vagy kávézni valahova amikor csak éppen kedvük tartja .Szeretném azt , ha már a nagyszüleim ezt becsületes munka után nem teheték meg nyugdíjaskorukban ,a szüleimnek még ez sikerüljön .Talán ez a legnagyobb különbség az én Magyarországom és Bajorország között . 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasokkepekerzesekizekillato.blog.hu/api/trackback/id/tr472629182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása