Egyetemi élmények

 2011.02.22. 10:34

 Az előző heti herce-hurca után ....regisztráció a Rektori Hivatalban   ( angolul !!!) , regisztráció a Karon , ESN-ben regisztráció  és még egyéb apró-cseprő dolog pl. a közlekedési bérlettel . A történtekből leszűrve nem szeretnék diák lenni , Portóban .            Nekem szervezetlennek tűnnik az egész , meg ez a mentalitás...nem ehhez vagyok szokva , szeretem ha a dolgok mennek a maguk útján rendben és kellő információval is ellátnak . Szerencsére kaptam egy segítőt aki ugyan nem ismerte egyátalán az itteni Bölcsészkart , se elhelyezkedésileg se sehogyan , de legalább próbálkozott segíteni .Az időjárás meg csak tetézte ezt a jó hangulatot , mert csak esik és esik az eső hol kicsi , hol nagyon . :)      Tegnap csak elkezdődtek az egyetemi órák  , vagyis már pénteken voltam egy órán ahol csak én jelentem meg . Egyenlőre úgy tűnnik , hogy a feljelentkezettek , fel nem jár órára így tegnapi is 8 helyett voltunk 3-an .Az órák , ahhoz képest , hogy 2 óra hosszúak nemis olyan fárasztóak most még . Csak egy velük a baj nagyon későn érnek véget és este hazabuszozni nem egy nagy élmény , bár a beszámolók számomra nagyon szokatlannak tűnnek . Persze nem azért , mert veszélyesnek tűnne , nagyon is biztonságos mivel csak diákok vagy nyugdíjasok buszoznak és a busz az egyetem mellett vesz fel és a lakás mellett rak le .                                                                             Kíváncsian várom a mai órám fejleményeit...:)          

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasokkepekerzesekizekillato.blog.hu/api/trackback/id/tr832679097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása